Photoshop-TN
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Photoshop-TN


 
PrijemPrijem  TražiTraži  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

 

 Dumblewhore's works :)

Ići dole 
4 posters
AutorPoruka
Dumblewhore

Dumblewhore


Ženski Broj poruka : 8
Godina : 27
Reputation : 0
Datum upisa : 16.08.2011

Dumblewhore's works :) Empty
PočaljiNaslov: Dumblewhore's works :)   Dumblewhore's works :) EmptyUto Avg 16, 2011 2:35 pm

Moji radovi Very Happy
Nisu nista posebno, posto sam pocetnik Very Happy

Alyssa Milano
Dumblewhore's works :) Owt-Alyssa

Justin Bieber
Dumblewhore's works :) 52w-OneLes

Tom Felton
Dumblewhore's works :) Zgt-TFelto
Ovo su neki od 'boljih' Smile
Nazad na vrh Ići dole
Isabella Swan
Moderator
Moderator
Isabella Swan


Ženski Broj poruka : 867
Godina : 28
Location : in Heaven.
Reputation : 76
Datum upisa : 14.07.2010

Dumblewhore's works :) Empty
PočaljiNaslov: Re: Dumblewhore's works :)   Dumblewhore's works :) EmptyUto Avg 16, 2011 3:28 pm

Za pocetak, dobrodosla! (inace i ja volim Toma Feltona..Wink)
Dakle ovako.
1. Vrlo jednostavan sigg. Svida mi se kako si uklopila dvije slike, no fali mi vise tekstura i efekata. Takoder, ova tekstura sa tekstom nikako ne pase na tome mjestu, tj. ne izgleda lijepo buduci da ide preko lica.. dakle pokusaj uklapati teksture i brusheve s tim da ih nikada ne stavljas preko lica jer to u najmanju ruku izgleda cudno.. Mislim ni sama nebi voljela da ti neko prikelji tekst na facu, zar ne? Wink

2. Mi se svida, iako su boje malo cudne, (pokusaj napraviti par coloringa iz nasih tutoriala za pocetnike Wink) i fontovi nisu najbolje uklopljeni... ali inace, za pocetak je ovaj sig sasvim u redu. Smile

3. Svida mi se. Jednostavan je. No pomalo je prazan trebala si vise uklopiti tekstura.

Dakle, za pocetnika je ovo vrlo dobro(trebala si vidjeti moje pocetke.. xD)...