Photoshop-TN
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Photoshop-TN


 
PrijemPrijem  TražiTraži  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

 

 Avril Lavigne sign

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
Larchy

avatar


Broj poruka : 9
Reputation : 0
Datum upisa : 09.02.2010

Avril Lavigne sign Empty
PočaljiNaslov: Avril Lavigne sign   Avril Lavigne sign EmptyUto Feb 09, 2010 10:53 pm

Evo ja sam jos pocetnik u PS-u radim u njemu oko mjesec dana pa me zanima je li ovaj rad dobro napravljen:

https://2img.net/h/oi47.tinypic.com/34j6sea.jpg
Nazad na vrh Ići dole
Neyra

Neyra


Ženski Broj poruka : 581
Godina : 33
Reputation : 3
Datum upisa : 21.09.2009

Avril Lavigne sign Empty
PočaljiNaslov: Re: Avril Lavigne sign   Avril Lavigne sign EmptyUto Feb 09, 2010 11:07 pm

Boje i coloring:boje se ok mada bi trebalo malo vise da se uklapaju, coloringa nema
Ocena: 3/5
Texture i brushevi: trebala si dodati neku teksturu, imas na ovom forumu pa potrazi neku koja bi se uklapala uz rad
brrushevi mi se svidjaju i u njenom su stilu
Ocena: 3/5
Ideja: obican rad, sa jednom slikom u dva razlicita polozaja
mogla si pronaci jos neku sliku
Ocena:2/5
Font: slova su normalne velicine sto mi se svidja, a font je ok mada si mogla uzeti neki koji bi se malo vise uklapao
Ocena: 4/5
Ostalo:svidja mi se ova crna traka, ali rad izgleda nekako prazan
Ocena: 3/5

Zavrsna ocena: 15/25

Zavrsni komentar: Vjezbaj, za pocetak koristi nke e gotove teksture a kasnije mozes i sama neke ureaditi
koristi coloringe, ubacaja efekte i vise razlicitih slika da rad ne bi izgledao prazan
Nazad na vrh Ići dole
http://html-dizajn.coolbb.net/
Larchy

avatar


Broj poruka : 9
Reputation : 0
Datum upisa : 09.02.2010

Avril Lavigne sign Empty
PočaljiNaslov: Re: Avril Lavigne sign   Avril Lavigne sign EmptyUto Feb 09, 2010 11:13 pm

hvala potrudit cu se vise sljedeci put ^^
Nazad na vrh Ići dole
Jeca*s
Special member
Special member
Jeca*s